Сервіс та гарантія
Увага! Сума мінімального замовлення складає - 500 грн.
-
14 днів на повернення
Гарантуємо повернення товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період протягом 14-ти днів, не враховуючи дня покупки, за умови належної якості товару. -
Гарантія на ремонт
В разі необхідності, уповноважені виробником сервісні центри виконують ремонт на гарантійній основі. Контакти указані в гарантійному талоні та на сайтах виробників. -
Сертифіковані товари
На нашому сайті представлені товари, що сертифіковані на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.
Виробник залишає за собою право змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження. Колір товару на моніторі може відрізнятися від дійсного.
Умови повернення товару
- Необхідно надати гарантійний талон, товарний чек або видаткову накладну, що підтверджують його оплату;
- Товар має бути в блістерній (одноразової) упаковці, нерозпакований, цілісність комплекту та упаковки мають бути непорушені;
- Товар, що був у експлуатації, поверненню не підлягає;
- Збережений товарний вигляд, пломби та ярлики, виробу і його комплектуючих (відсутність механічних пошкоджень подряпин, потертостей)
- Виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Ремонт на підставі гарантії
Підстави для виконання ремонту на гарантійній основі
- Наявність гарантійного талону виробника та документа, що підтверджує факт придбання;
- Відсутність виправлень та помилок в оформленні гарантійного талону виробника;
- Дійсний термін гарантії на товар, що наданий виробником (гарантійний талон необхідно зберігати до завершення терміну дії гарантії);
-
Вимоги до заповнення гарантійного талону:
- чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
- вказана дата продажу;
- наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
- підпис покупця;
- повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
- у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- Порушення правил експлуатації;
- Здійснено ремонт виробу виробником, що неуповноважений сервісним центром;
- Неправильно заповнений гарантійний талон;
- Виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- Внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- Наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- Серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
- Механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- Пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.
Особливості відрізних позицій та світлодіодів
-
Світлодіодна стрічка
Продається тільки кратно бухтам ( 5 м/п, 10 м/п ). Для уточнення інформації, зв’яжіться з нами. -
Відрізні позиції
Кабель та провід продаються кратно 10 м/п. (20, 30, 40 і тд), і відправляються тільки після попередньої оплати. -
Відрізні позиції
Кабель та провід продаються кратно 10 м/п. (20, 30, 40 і тд), і відправляються тільки після попередньої оплати. -
УВАГА! Поверненню не підлягає
Товар привезений під замовлення (виробляється у великій кількості під Вас або веземо 24 дні спеціально для Вас і т.д.), а також відрізні позиції (кабель, провід) поверненню не підлягає, тільки у разі виявлення браку.
Поширені запитання
-
Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?
Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей. -
Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?
Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей. -
Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?
Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей. -
Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?
Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей.