Сервіс та гарантія

Увага! Сума мінімального замовлення складає - 500 грн.
  • 14 днів на повернення

    Гарантуємо повернення товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період протягом 14-ти днів, не враховуючи дня покупки, за умови належної якості товару.
  • Гарантія на ремонт

    В разі необхідності, уповноважені виробником сервісні центри виконують ремонт на гарантійній основі. Контакти указані в гарантійному талоні та на сайтах виробників.
  • Сертифіковані товари

    На нашому сайті представлені товари, що сертифіковані на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.
Виробник залишає за собою право змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження. Колір товару на моніторі може відрізнятися від дійсного.

Умови повернення товару

  1. Необхідно надати гарантійний талон, товарний чек або видаткову накладну, що підтверджують його оплату;
  2. Товар має бути в блістерній (одноразової) упаковці, нерозпакований, цілісність комплекту та упаковки мають бути непорушені;
  3. Товар, що був у експлуатації, поверненню не підлягає;
  4. Збережений товарний вигляд, пломби та ярлики, виробу і його комплектуючих (відсутність механічних пошкоджень подряпин, потертостей)
  5. Виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Ремонт на підставі гарантії

Підстави для виконання ремонту на гарантійній основі

  • Наявність гарантійного талону виробника та документа, що підтверджує факт придбання;
  • Відсутність виправлень та помилок в оформленні гарантійного талону виробника;
  • Дійсний термін гарантії на товар, що наданий виробником (гарантійний талон необхідно зберігати до завершення терміну дії гарантії);
  • Вимоги до заповнення гарантійного талону:
    1. чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
    2. вказана дата продажу;
    3. наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
    4. підпис покупця;
    5. повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
    6. у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:

  • Порушення правил експлуатації;
  • Здійснено ремонт виробу виробником, що неуповноважений сервісним центром;
  • Неправильно заповнений гарантійний талон;
  • Виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
  • Внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
  • Наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
  • Серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
  • Механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
  • Пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

Особливості відрізних позицій та світлодіодів

  1. Світлодіодна стрічка
    Продається тільки кратно бухтам ( 5 м/п, 10 м/п ). Для уточнення інформації, зв’яжіться з нами.
  2. Відрізні позиції
    Кабель та провід продаються кратно 10 м/п. (20, 30, 40 і тд), і відправляються тільки після попередньої оплати.
  3. Відрізні позиції
    Кабель та провід продаються кратно 10 м/п. (20, 30, 40 і тд), і відправляються тільки після попередньої оплати.
  4. УВАГА! Поверненню не підлягає
    Товар привезений під замовлення (виробляється у великій кількості під Вас або веземо 24 дні спеціально для Вас і т.д.), а також відрізні позиції (кабель, провід) поверненню не підлягає, тільки у разі виявлення браку.

Поширені запитання

  • Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?

    Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей.
  • Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?

    Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей.
  • Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?

    Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей.
  • Які умови доставки кур’єром Нової Пошти?

    Так, ми можемо доставити товар іншим перевізником на вимогу клієнта. Можлива швидка доставка по Львову на таксі «Уклон» , «Bolt», « Uber» чи «838» - доставка сплачується окремо водію при отриманні товару від 60 до 300 грн. Зв’яжіться з нами для, деталі узгодження деталей.

Сервіс та гарантія

Оформіть підписку та залишайтеся в курсі актуальних новин

Модули для Опенкарт (Opencart) всех версий!